16 april

hejhej , sorry för dålig uppdatering :) Men idag så vare först skola , booring ;D Sen drog jag och josefin hem till mig och åt mellanmål (a) , sen kom danne , oliver , jack , lillen och anton och plinga på , så var vi hemma hos mej ett litet tag sen drog alla förutom danne och josefin , så vi gick till ip och kolla på killarnas träning i typ 5 min , sen drog vi hem , direkt när jag kom hem så smsa johanna mej och sa att jag skulle komma till ip så jag gjorde de :) Och där var också tim och danne s , vi var där en stund sen var johanna tvungen att dra hem och äta så jag , tim och danne drog till ale plan och köpte dricka och där träffa vi också erca och herman , så vi stod där och snacka ett tag , sen kom mamma och hämta mej och så åt jag , sen drog jag till ip igen och där var johanna , tim , tobbe , danne , danne , malin , johanna och madde , så var vi där ett tag och sen drog malin , johanna n , och madde och så kom oliver . Vi stod typ och snacka vid busshållsplatsen ett tag , sen drog alla hem typ , imorn så har jag träning kl 9 :O Omg vad jag kommer vara trött . Men efter träningen så vet jag inte vad jag ska göra , hittar vell på nåt , bye bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0