25 april

hellu , vill bah säga att jag inte orkar skriva om igår , säger bah fy fan :S ! Men ska berätta lite om den här dagen istl . Först så vakna jag och källan vid 10 , sen drog hon hem efter ett tag , jag fixade mej och sådära och så åkte vi till globen , vi kollade på The bounce , för er som inte vet vad de är så är det en dans grupp som har dansat i flera år och uppträtt i olika länder :) Min syrra var med i showen så det var lite därför vi åkte och kolla , men omg hur sjukt bra det var , för er som inte har sätt dom äre synd om :D Det bästa jag någonsin sett (a) , men nu har jag ilf precis ätit och ska nog sätta på en film eller nåt , hörs kanske senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0