6 april!

Hellu , kom typ precis hem från hanna , jag , hanna och lizette var hemma hos hanna och kollade på film ,TAKEN , as bra :D Men nu ska jag berätta lite om dagen , först så vaknade jag och fixade mej som vanligt :D Sen drog jag ner till ip och där var tobbe , jack och tim , vi spelade fotboll och sånt sen efter ett tag tog vi bussen till shell och dom köpte lite saker , sen skulle vi ''chill'' åka buss till tyresö c men vi hoppade av vid lidl och köpte energi dryck :D haha , sen tog vi bussen tillbaka till ip och då kom det några fler och så körde vi fotboll :) Sen hade jag träning och det var sådäääääär eftersom vi gör samma sak varja gång , bara så ni vet :D Men nu ska jag fixa mej , bye byeee <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0