Ballar av stål :D

Hellu , just nu sitter jag och kollar på ballar av stål , as kul ;) Men idag så träffade jag källan och vi gick till ip och där träffade vi robbin och luddvig , vi drog till ale plan och köpte dricka , sen gick vi till kumla och jag och källan kollade om killarna hade träning och de hade dom men jag och källan drog hem typ direkt , så satt vi lite vad datan och sen drog vi ner till ip igen och träffade felix och niklas , och vi satt och snacka lite , sen drog dom och vi träffade anton , danne , josefin och johanna , så satt vi och snacka igen sen drog vi hem , och så kom alla gäster , men jag och källan hade tråkigt så vi drog ut och träffade tim , sen drog källan hem så jag och tim satt kvar och snacka sen kom danne , sen drog vi hem :) Imorn så vet jag inte vad jag ska göra , men hörs kanske senare , bye bye <3


källan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0