I want it that way :D

hejhej , ännu en gång ska jag berätta om gårdagen ;) Jag träffade källan som jag skrev , hon kom till mej och så drog vi ner till ip , där var ganska många och dom körde fotboll mot massa turkar :) Sen drog jag , källan , johanna , tim och jack till trollgrillen och käkade pommes , sen köpte vi godis och så kom anton och danne , sen drog anton och danne hem så vi gick hem till tim , jag och källan var typ där i 10 min sen blev vi hämtade för vi skulle grilla hemma hos källan (a) , men vi åt och sånt sen drog vi tillbaka till ip och så vare massa folk där igen :) Sen så drog jag och källan hem till mej och så slaggade hon här :) Idag så vakna vi typ 11 och började fixa oss , sen drog vill till tyresö c och kollade i olika affärer , det var typ en 16 åring kille som gick runt själv i tyresö c och följde efter oss , det var skit jobbigt , han följde efter oss in till h&m :o!! Haha vi började typ as garva :) Till och med när vi blev hämtade så följde han efter oss XP Hah men nu har källan åkt hem och jag vet inte vad jag ska göra :) Hittar vell på nåt , bye bye <3


det jag köpte (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0