14 mars

Hejhej , just nu ligger jag och kollar på wipeout :) As kul ! Idag så vaknade jag dåra hemma hos källan vi gick upp kl 9 och åkte kl 11 till cuppen , dom spelade 3 matcher och kom till final !!!!!!! Omg vad jag skrek och allt , haha blev fett glad , men tuvär så förlora dom finalen med 1-0 men dom kom ilf tvåa :) Våran tränare hade hockey match sammtidigt som cuppen fast när det var mellanrum så vi kollade på han och han vann :) Jag var med hanna och madde och kollade på alla matcher och vi var där i mer än 7 timmar ;) Imorn vet jag inte vad jag ska göra , men hörs imorn :) <3


när vi kolla på hockeyn

haha jag och källan

go klubba :)?

när dom får silver medalj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0