21 mars

hejhej , kom in för en stund sen , jag , carro , oliver , jack ,tim och josefin var hemma hos oliver och vi kolla typ på film :) Men ska skriva lite om helgen , på lördagen så åkte jag och carro till haninge och hon köpte lite saker , sen när vi kom hem gick vi ut och satt och prata i en port med josef och lizette , men det var tråkigt så vi gick till shell och köpte godis och redbull :) Sen tog vi bussen hem och fixade oss och så gick vi hem till oliver , där var jag , carro , oliver , jack , tobbe , tim , johanna, sen efter en stund kom malin t och malin c :) Sen så gick vi hem och jag slagga hos carro , idag så vakna jag och carro typ vid 9 och vi kollade på film , sen vid 5 blev vi as hungriga så vi gick till kina resturangen och åt middag , haha normala? Men sen när vi kom hem fixade vi oss och gick till oliver , nu ska jag fixa mej och sen sova , bye bye <3

Lägger in bilder på mej och carro :)











haha ignorera mej på alla bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0