24 mars

Hellu , sitter och diggar musik och har tråkigt :) Men idag så vare först skola , tråkigt för vi hade as jobbig idrott , vi hade kondision och jag fick skit ont i fötterna -.- Men sen efter skolan träffade jag carro och vi gick ner till ip och träffade tim och melvin , sen drog vi till oliver där tobbe och jack var , dom spelade typ guitar hero och sånt , sen så drog alla och jag , carro , tim , melvin och jack stod typ ute och prata . Sen drog alla hem :) Imorn har jag träning men vet ej om jag pallar gå eftersom jag har skit ont i min fot :S Men vi får se , nån som kankse vill ses :D? Men skriver kaaaaaaaaaanske senare . byebye <3


sexy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0