Hej har jag kommit till.....

Hejhej , nu tänkte jag berätta lite om kvällen , först så frågade carro om vi skulle träffas så jag gick hem te henne , sen ringde vi tobbe och då kom han , vi satt typ vid datan och sånt , sen gick vi till lill oliver och fråga om han och danne kom ut så kom dom och vi gick till jack för att fråga om han kom ut men han hade inte sovit på 2 dar så han palla inte ;) Sen så gick danne hem, då gick vi hem till tobbe , carro gick typ nästan direkt men jag och oliver var kvar , vi hade skit kul för vi gjorde en grej XD haha omg vad jag fick ont i magen när jag garva ! Men ilf så gick jag och oliver hem vid halv 12 :) , nu ska jag fixa mej och sätta på en film , bye bye <3


tobbe :)

oliver :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0