Mooooogna :)

Hejhej , sorry för dålig uppdatering idag men har inte haft så mkt tid vid datan , först så vare då skola , ganska kul efterosom jag garva hela tiden på lektionerna :) Sen kom jag hem och då var jag hemma typ en liten stund sen så gick jag ut och träffade hanna , vi plingade på josef så stod vi ute och snacka , sen kom kevin , lill oliver och danne , det hade hänt massa saker mella kevin och en så vi skulle gå till en och när vi hade gått dit så gick vi till shell och köpte typ godis XD sen kom kevins mamma och hämta oss och körde oss till IP , där träffade vi jack , josefin , carro och felix , sen efter ett tag så gick jag , josef , hanna , kevin , lill oliver , jack hem till kevin , där hände det lite saker :) Men nu är jag hemma ilf , ska fixa mej lite nu och så , bye bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0