We need a hero!

Hejhej , har precis duschat så nu är jag helt fräsch :) Idag så vare skola som alltid , vi skulle igentligen ha spanska prov som jag inte pluggat ett enda dugg på men vi ska ha det på fredag istl av en anledning :D!!!! Men efter typ halva skoldan så drog jag och några till gubbängens idrottshall där vi skulle spela våra matcher , vi vann våran första med 1-0 sen blev det lika andra 0-0 , men de lag vi mötte sist hade vunnit med 2-0 mot de lag vi vann mot så dom kom vidare med en målskillnad ! Det var lite dåligt tyckte jag , det skulle vart förlängning istl ;P men men , nu kommer vell killarna dampa för dom kom vidare och inte vi -.- Sen ikväll har jag haft träning , mycket fotboll idag :D Så nu har jag jätte ont i fötterna , men ska ladda ner lite låtar till mobilen nu , tjobre <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0