Back on track

Yo broo. Här kommer ett inlägg wooohooo! Jag är sjuk och har varit det i några dagar nu :S Så är hemma från skolan. Om ni vill veta så ska jag berätta lite om helgen. I fredags så vare först skola sen så drog jag hem. Och sen på kvällen så drog jag till kringlan. Och ni som inte vet vad det är så är det en fritidsgård vid kumla skola. Så var jag där hela kvällen. I lördags så gjorde jag först ingenting på dan för jag var sjuk så orkade inte gå ut. Men på kvällen så kom källan på middag hemma hos mig och sen så kollade vi på film. I söndags så hade jag cup och det var samling halv 8 på morgonen :o Men det var roligt ilf men jag mådde inte så bra men jag kämpade så gått jag kunde. Nu sitter jag och äter köttbullar och makaroner och kollar på tv :) Hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0