Det är inte lätt när det är svårt.... hahahahahhaha

Yes allt jag skrev försvann wooooho! Men nu så skriver jag om igen gå -.-

Hejhej :D Idag så vare först skola , vi hade engelska prov som jag inte hade pluggat nånting på eftersom jag varit sjuk men det gick nog bra hoppas jag :P Sen efter skolan så drog jag och källan till tyresö centrum och så åt vi på donken ^^ Sen så träffade vi en kompis och så köpte jag ett par Koss hörlurar. Mitt tredje par nu :) Inte så mycket mer att säga om den här dagen förutom att jag höll på att dö imorse när jag skulle fixa mig :O Var as trött och hittade ingenting att ta på mig...
Men imorn så ska jag följa med källan till stan efter skolan för hon ska klippa sig och tona håret. Sen efter det så vet jag inte riktigt vad vi ska göra , men vi hörs vell. Bye <33


jag & källan för typ 2 veckor sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0