one day left

Hejhej :) Sry att jag inte bloggat men jag bloggar tydligen aldrig på helger. Är helldre ute med kompisar än att sitta inne vid datan ^^ Men som vanligt så ska jag nu berätta om helgen. I fredags så träffade jag källan efter skolan och vi åkte in till stan och så klippte källan sig. Sen drog vi hem till mig och chillade lite. Sen så drog vi till gårn (en fritidsgård) men det var inte så roligt där så vi drog till kringlan och var där ett tag. Sen efter ett tag blev vi fett uttråkade så vi åkte buss fram och tillbaka och träffade folk :) Sen så slaggade källan hos mig. I lördags så hade vi träning. Sen på kvällen så träffade jag John och Niklas. Vi köpte godis och chillade mest. I går så hade vi släktträff. Gryyyyyyymt tråkigt men fick pengar eftersom jag fyller år imorn :D!!!!!!!! WOHO! 15 F.CKING BAST! hhaah men nu ska jag fixa mig lite inför sängen. Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0