18:20

Hejhej , idag så åkte jag först till aleplan och mötte källan , först så ville hon åka till nacka men jag övertygade henne att vi skulle åka till tyresö c så vi gjorde de :) Vi gick runt lite i centrum men vi orkade inte shoppa nåt så vi gick till bollmorahallen och kollade typ på när 7 åringar spelade fotboll , det var några as söta killar som kom fram till oss och sa att vi var söta och ville krama oss , och dom var liksom 7 åringar så det var sjukt gulligt , sen så kom amanda och sofi så vi var med dom lite , sen gick vi till nyboda hallen och kollade på andra matcher sen så hämtade källans pappa oss och nu har jag precis städat mitt rum , har inte så mkt att skriva så byebye <3


usch vilket äckligt rum :)

hihi nu blev det bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0