29/12

Hejhej , igår hade jag fullt upp , först så vakna jag halv 2 , sen efter att jag dushat och så åkte jag hem till källan och var där en stund , sen hade vi st cuppen så vi möttes på södergården kl 7 , våra match tider var 20:40, 22:00 och 23:40 , helt sjukt vad sent den sista matchen var med det var sjukt kul ;) Första matchen mötte vi bajen och typ i mitten av matchen så blev 2 av våra spelare utvisade för precis när vi skulle byta råka vi vara två st mer på plan i typ 5 sek O.o ? Aja den dommaren var lite konstig så det blev 4-0 till dom -.-! Andra matchen mötte vi huddinge och då vann vi med 4-0 :D Jag gjorde mål (stolt) och så fick jag en fläskläpp , ok det låter äckligt men det var en tjej som slog mej rakt på munnen med hennes armbåge , det gjorde jätte ont! Sen sista matchen mötte vi bajen och då blev det 1-1 :) Nu ska jag duscha och sen så ska jag och källan åka till tyresö c och shoppa :) Hare bra <3


jag och josefin i haninge för några dar sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0