3 dagar kvar!!!!!!!

Hejhej , sitter i min säng och kollar runt lite på bloggar , idag har det inte hänt så värst mycket , varit med carro och varit ute med några :) Imorgon hoppas jag verkligen inte att vi kommer ha vanliga lektioner , asså kumla är ju helt cp , typ alla andra skolor fick sluta på fredag och vi ska gå i några timmar på måndag sen en timme på tisdag! Asså jag blir fan lack på den där cp skolan! Usch....... Helt onödigt !

Men nu ska vi inte prata om de för jag blir bah iriterad . Imorn ska jag ilf först gå till skolan... Sen så ska jag vara med källan och vi ska antingen vara hemma hos henne och fixa julgranen eller hos mej och fixa julgranen :) Haha vi får se hur det blir. Nu ska jag nog försöka sova , är hur trött som hellst . Puss puss <3

Juste. Har tänkt på att börja göra videoinlägg , nån som vet nåt pra program eller nåt för de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0