Alfakrull

Hej nu är det Linnea som pratar, nu är det. AJ fan vad ont det gör, jag fick ju värsta smällen där ju. *klick* *suck* hihihihiih suckääääää. Hahahahaha. Kih. Oj, ahhaaha. Det ääär. Thahaha. Hahaa. HOST. Hahahhahhaha. Neej. Näääh. Haha iknopp. Aaaj vad ont mitt öra göööör. Ja här står tallrikarna, oj då, aa och lite annat då förståss. Hahahahha. Pannkakor utan mat, utan plast. Pannkakor utan mat hahhaha. Tillexempel fläskfilé. Feeeee. Feeee. Haer. Aj vad ont det gör. Vad fan gör du? Haha what? I say what what in the but. Vadå vad fan gör du? Asså aj. Vadå vem har skrivit vem fan gör du? Shit nu kom nån. Hoooohoooo! Nu ska vi få godis. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm geisha. MMMMMMMMMMMMm geisha, fett gay. Hahhahaahhahahaahhaha. AAAAAAAAJ. Hon dödar mig. Haha alfakrull. Aldakrull. Aldkrull. Såhär, skaru gå? Vadå skaru gå? ASSÅ jag får nåns hårstrå i ögat, hahahha nåns. Hahahhaha. Ååå kolla den är klar nu. Hahah oh. Ursäkta? Kolla. Cp. Hahahahahahha. Kolla cp han e. Alla som läser det här är cp, ne skoja. HAhahhahahha. Va? Va? Oj.. Hahhahahahahahh. AAAJ, asså du vet inte hur ont det gör. AAA. AAAAAA, hahahhhaha. Skillz i köket. Skillz hahahahhAHAHAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0