Imorgon smäller de :)

Sorry att jag inte blogga igår men hade ingen tid till de, Så jag skriver det jag gjorde igår nu istl :) Först så hade vi avslutning i skolan , det var sjukt tråkit för vi lyssnade bara på några som sjöng :P Sen så drog jag hem till josef och några andra för han hade en liten fest . Sen så åkte jag och carro till haninge c och shoppade lite , sen när vi kom hem skulle vi precis gå ut men just då kom jag på att jag skulle ha match så då drog jag iväg på match , vi mötte hammarby och det blev 4-4 ;) Sen när jag kom hem mådde jag fett dåligt så jag sommande direkt med kläderna på och allt :S Så nu har jag precis dushat och håller på att planera dagen :)

Bilder från de jag köpte igår.


en gullig liten necessär

ett peace armband

ett kedje armband

en mascara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0