14 november

Godmorgon :) Tänk att jag är uppe så här tidigt på en lördag :O Eller jag tycker det är väldigt tidigt ilf :) Men kl 10 så ska jag ha träning i vättingehallen och vi kommer bah ha det i en timme. Igår så hade jag ju match och det var första matchen i snöbollen ( cuppen ) Såklart vann vi med 2-1 + att det var jätte kul att köra match eftersom vi har haft uppehåll i en månad :O! Imorn har vi match igen så det kommer bli vääldigt kul, Oj nu blev det ett inlägg med bara fotboll men om nåt annat finns det inte att skriva. Bye bye <3


Kommentarer
Postat av: Malin Carlehorn

Nu har jag frågestund på min blogg :D Fråga vad som helst nästan

2009-11-14 @ 15:56:22
URL: http://malincarlehorns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0