Elin is back in town

Hej , förlåt att jag har slutat blogga men har inte haft lust på länge , eller det har jag ju sagt förut i inläggen men så äre ju... nu fick jag lusten att börja blogga igen , om inte min dator är cp igen för då blir blogg.se aaaas segt då tappar jag bah lusten att blogga totalt . Måste bah säga att jag verkligen HATAR min dator , alla mina bilder är borta ! Så jävla ireterande!!! Alla min gamla bilder som jag sparat :(... Men livet går vidare. Idag har jag haft skola som vanligt och jag fick ju mitterminsvarning i so så vi fick en uppgift att skriva om allt man fick fel på O.o + att vi ska ha om läxförhöret på en annan grej nästa fredag , as jobbigt -.-, och det är inte det jobbigaste just nu . Brände mej på platttången för en stund sen och nu sitter jag och doppar fingret i kallt vatten , det ju sjukt ont! Oj vad jag klagar men den här dan har varit både rolig och tråkig :) Imorgon ska jag vara med massor av folk och vi ska göra en sak....... ;) hehe det ska bli kul :) Nu ska jag hoppa mina hundra hopp , hare bra:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0