En ny början?

Hej igen , gud vad länge sen jag blogga, men nu har jag lutsten att villja blogga igen. Ska ilf försöka när jag har tid , nu är ju lovet slut och skolan börjar så det kommer inte finnas mycke tid till att blogga men ska skriva ett inlägg då och då när jag har tid. Nu sitter jag ilf och kollar på natt på museet 2 , den är faktist jättebra , sitter också och äter en Geisha och oj vad jag måste sluta med godiset. Nu ska jag börja ''banta'' haha ne men träningarna börjar ju nu i november så det ska bli kul att spela lite fotboll igen , kan lägga in 2 bilder :)


haha jag och källan driver i webben ;)

haha lite ego pix ;o


Kommentarer
Postat av: Fanny Staaf

Sv: Du skriver ett mail till [email protected] och trycker sedan på bifoga bild! :)

2009-11-04 @ 17:57:07
URL: http://fannystaaf.se
Postat av: Atorina

Värkligen fin blogg och fina bilder jag kommer att följa din bara om du följer min?



Puss puss ;)

2009-11-04 @ 20:16:11
URL: http://atorinaroaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0