Fullt upp :)

Hejhej , sorry att jag inte bloggat nåt i helgen men har haft fullt upp , på fredan så gick jag i skolan och sen åkte jag , källan och myran till henne och fixade oss lite och lagade tacos . Sen åkte jag , källan , myran och malin c hem till vendela och var med soffe pattis och emma , vi kollade lite på film och såå.... ;D Sen drog vi hem och drogade harry potter!!! Sen på lördan så sov vi typ hela dan , eller vi vaknade typ vid 12 sen log vi kvar i sängarna resten av dan , sen på kvällen drog vi ut till ale plan och köpte lite godis sen åkte vi till ip och träffade några , sen åkte vi hem till mej och sov där . Idag har vi haft fotbolls träning då vi sprang 5 varv runt ips löpbanan , det var faktist sjukt jobbigt men nu är det ilf över. Snart ska jag göra mej iordning och typ åka till pappa och hämta lite saker , lägger in lite bilder från helgen :)<3


haha vi laggar tacos , fett duktiga :)

vi sitter och äter :)

malin sötis med pärlor i ansiktet :)<3


Kommentarer
Postat av: malin Carlehorn

Haha, fan vad fin man kan va då =D <333

2009-11-09 @ 19:45:04
URL: http://malincarlehorns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0