Hehe (a)

a) Ta fram mobilen, Gå in på kontakter.
b) Håll inne neråtknappen en stund och sen släpp.
c) Skriv vem det blev som svar på frågorna.

1. Jag heter: Daniel Falk
2. Jag gillar: Josef
3. Jag hatar: Robbin Östman
4. Jag är kåt på: Emelie Fransas
5. Jag är verkligen super kär i: Linnea Käll
6. Snyggast i världen: Sean
7. Fulast i världen: Felix Lundqvist
8. Äckligast i världen: Luddvig Svartgren
9. Muppigast i världen: Dessie
11. Jag ska satsa på: Kevin Bergström
12. Bästis: Hanna Ahnskog
13. Jag vill ha sex med: Erica Karlsson
14. Hatar jag mest: Joakim Johansson
15. Jag har en hemlighet med: Oliver Thorvalsson
16. Skäms jag mest över: Malin Törnblom

tagen från oballaste.blogg.se <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0