Super star

Nu sitter jag här hemma och har jättetränings verk av att jag har hoppat så mycket hopprep :I Men förutom de så kom jag hem för typ en halvtimme sen , har varit som sagt solat med källan och vi åt på donken också , hehe ;) Men i skolan idag så hade vi ''elevens val'' , det här var den sista gången vi skulle ha och jag hade ju valt astronomi , usch vad tråkigt det var , först kollade vi på en as tråkig film om månen? sen när det hade gått en timme så fick vi 5 min rast! På rasten så gick jag till källan för hon hade pärldjur , sen så började samma film i en timme till men jag pallade inte gå tillbaka så jag var kvar med källan tills kl 3 sen drog vi till bussen :) Nu ska jag äta , bye bye <33


från när vi sola :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0