Tråk dag.....

Nu tänkte jag skriva om min dag , och jag kan säga att det har inte hänt nånting! Igår ramlade jag av stolen och slog i huvet i elementet och slog i svansskotan i golvet , och ni kan inte tänka er hur ont det gjorde , men jag började garva för man kan ju liksom inte börja grina (aa) , så idag stannade jag hemma för jag orkade inte gå till skolan för jag har fortfarande ont :/ Hoppas jag inte missar nåt viktigt i skolan XD , men igår kom mitt hallsband som jag beställt från internet , det är ett sånt hallsband som Foki har , kanske härmer henne lite men det är fett coolt att det står ens namn på , en bild kan ni såklart få <33


Kommentarer
Postat av: Linnea

Fin blogg Elin och halsbandet var coolt!

älskar dig Elin / L

2009-10-13 @ 18:14:22
URL: http://wrooong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0