WTF?

Fett konstigt? , Jag var ju hemma hos Josefin och jag skrev ett inlägg men inlägget sparades aldrig? Kanske inte tröck på spara (aa) XD hahah. Aja , vi var hos henne och vi satt lite vid datan , vi hann inte gör så mkt eftersom hon skulle passa sin lillebrorsa så mamma kom och hämta mej vid 5 och då åkte vi till tyresö c och köpte en fondasion, parfym, ansiktsmask och en Summer Beuty Body Lotion.. Såg att josefin hade en sån så såklart måste jag också ha en :D Sen köpte vi donken (tjockis jag vet). Idag hade vi det där So förhöret på alla länder och det gick faktist ganska bra :) Slipper ilf göra omprov !!!! Nu ska jag duscha , hallå hej <3
PS:Bilder från idag kan ni se på josefines blogg http://pluuss.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: elin

Tjenare elin , vill bara medela om att du är med iveckansblogg "tävlig" i vår blogg . Rösta på dig eller någon annan som är med :) <3

2009-10-19 @ 19:33:15
URL: http://wrooong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0