14 augusti

Hellu :) Har precis kämpat för att få ut en sån där äcklig harkrank från mitt rum , kan verkligen inte vara i närheten av en sån :O Haha ville bah säga de :) Men idag så vaknade jag och källan här hemma hos mej vid typ 1. Sen så fixade vi oss och sen så drog vi till ip och träffade felix , niklas och john. Vi spelade lite fotboll och sånt. Sen drog vi hem till niklas och körde fifa :D Sen drog vi och badade vid badstigen. Det var rölit. Sen fick vi skjuts hem till källan och så åt vi middag där och sånt. Sen drog vi ut och träffade tobbe , daniel , alex , anton och jacob. Vi gick typ bah runt och snacka. Sen drog vi hem.

Här är massa bilder från de senaste dagarna :)

haha jag och josefin :)

jag och josefin igen :)

tobbe och jag :)

jag , josefin , kimberly och källan :)

felix l och niklas när dom var små :D

niklas och felix c :)

jag kör fifa , haha fett konsentrerad ^^

hahaha jag skuter så snyggt :O

john :)

john , jag och niklas när vi bada :)

jag hoppar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0