Boring :)

Hellu :) Idag så är jag mobbad för jag har ingen att vara med -.- , hah men kankse drar ut lite senare :) Men igår så vaknade jag och källan hemma hos mej och så fixade vi oss och sen så gick vi ner till ip där hanviken och tyresö p96 hade träning tillsammans. Så vi var med dom och spelade fotboll. Sen drog jag , källan och myran hem till mej och åt lunch. Sen så hade vi match mot Aspudden. Vi vann med 4-1 :D Sen drog jag hem och fixade mej och sen så träffade jag myran. Vi gick först runt lite sen så träffade vi felix och niklas och vi var hemma hos felix och spelade kort och kollade på tv. Sen vid halv 12 drog vi hem :) Men nu ska jag duscha, hörs senare <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0