Låångt!

Hejhej , sorry att jag inte blogga igår men orkar inte :) Men kan berätta lite om igårdagen nu istl. Först så vaknade jag och källan här hemma hos mej vid halv 1 , och halv 3 så skulle vi mötas på alle plan för vi skulle åka iväg och spela match så vi fick skynda oss lite för vi skulle hem till källan och hämta fotbollskläder. Men vi vann matchen med 1-0 :) Sen så drog vi hem och fixa oss sen så träffade jag källan vid alleplan och vi gick till silverado och åt middag. Göött! Sen efter det så träffade vi några en liten stund sen så hade vi ingenting att göra så vi drog hem till mej och kolla på en as bra film, den hette typ Du,jag och dupree. Sen drog källan hem och jag var fett trött så jag gick typ och la mej direkt. Men idag så gick jag upp 8 för kl 9 så skulle mitt lag och massa andra lag till forellen och lyssna på massa männsikor som prata. Dom pratade typ om hur det skulle bli om man kom med i damlaget och sånna saker. Det var skit segt så man blev fett trött -.- Men sen efter några timmar så fick vi se damlaget i tyresö spela match. Dom vann med 6-1 tror jag :) Sen efter matchen drog alla hem. Nu ska jag typ ladda ner en film eller nåt. Är fett trött så kommer nog lägga mej ganska tidigt. Imorn så äre vanlig skola så börjar halv 9 -.- Så ska gå upp halv 7 ! Få se hur det ska gå. Men hörs antingen senare eller imorn. Bye <3

 
hi O.o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0