Sky if falling down :)

Yo bor :) Snart så ska jag träffa källan , vi skulle typ ut med några :) Men idag så vaknade jag och källan här hemma hos mej och vi fixade oss och sånt sen drog vill till tyresö c , vi typ åt på donken och sånt , sen så åkte vi till ale och träffade myran och dom köpte en blomma för dom skulle på kalas :D Men dom drog ilf så jag drog hem , har typ laddat ner låtar och chillat ^^ Ska få en ny mobil (igen) för jag ska skaffa comviq :D Vet fett efter man är men typ alla mina mobiler har varit låsta till 3 så har inte kunnat byta men nu jävlar ska jag ha comviq :O! Så kommer få nytt nummer och sånt :) Men nu måste jag dra , bye bye <3


jag igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0