14 år nu :D!

Hejhej , nu tänkte jag skriva lite om min födelsedag !! Först vaknade jag halv 5 på morgonen och kunde inte sova , vrf vet jag ej men jag försökte sommna om men kl 5 så kom mamma in i mitt rum och sjöng ;D Hon jobbar fett tidigt så hon var tvungen att sjunga då :) Men jag fick lite presenter och sånt , sen sommna jag ilf om till 7 och då gick jag upp och fixa mej , sen drog jag till skolan och när jag kom dit så sa alla grattis och de ;D Sen så sjöng dom i matsalen och gash vad det var pinsamt när alla kolla :O haha men lite kul äre vell , sen efter skolan kom min mormor & morfar och hämtade mej och källan för vi skulle hem till mej och fika , då fick jag lite mer presenter , sen nu ikväll har vi varit på kinaresturangen och ätit middag , det var lite mysigt :) Sen hyrde vi film som jag ska kolla på snart , jag hyra wallander ''skytten'' alla säger den verkar fett bra :) , Jag orkar inte lägga in bilder på det jag fått men kan skirva :D Jag fick av mamma : Skinnjacka , väska , nagellack , örhängen. Av mormor & morfar : Converse skor , kläder , pengar. Av syrran & anderas : tjock tröja och smink . Farmor : Pengar :) , det var nog de , men nu ska jag nog sätta på filmen , byebye <33
PS: Tack alla som har grattat mej , så söta :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Kimberly&Hannah

Om vi får över 30 komentarer så fortsätter vi blogga. Så komentera om ni tycker vi ska fortsätta.

2010-02-10 @ 07:36:44
URL: http://finasteflikkorna.blogg.se/
Postat av: lizette

shiit förlåt gmn har vart så mkt nu

Grattis

lägger upp ett inlägg nu även om det är 2 dagar försenat:(:)

2010-02-10 @ 12:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0