14 imorn :O!

hejhej , idag så har jag varit med källan , först åkte vi till tyresö c och gick runt lite , sen gick vi till bollmorahallen och kollade på när några hade gymnastik , sen gick vi till vallen för att kolla på när tyresö p96 hade träning , det var sjukt kallt ute så vi gick typ till ishallen fram och tillbaka för att värma oss :) Men dom var ilf jätteduktiga ;) Sen drog vi hem och nu har jag fixat mej lite för om en halv timme så ska jag och mamma åka till stan till nåt stort hus och kolla på nån danstävling som min syrra är med i ? Det är typ så att man går vidare och det ska tydligen vara skit bra grupper som dansar , men nu ska ni få lite bilder ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0