8 mile

Hejhej , sorry att jag inte bloggat men har inte haft nån lust :) Men idag så vare först skola , vi hade håltimme på svenskan så det var ju skönt , sen efter skolan hade jag ILU , vi spelade först fotboll sen körde vi indian smyg , haha det var fett kul :) Sen drog jag hem sen hade jag träning , var på fett dåligt humör men vrf vet jag ej :P Men imorn så ska jag ju vara med källan , myran , tim & fredde , har ju redan skrivit vad jag ska göra i helgen i inlägget under men från lörd till sönd så ska vi alla sova hos tim ;) så det ska bli kul , men nu måste jag plugga till fucking NO prov som jag inte kan nånting för våran lärare är cp! Har satt på en film också som jag helldre vill se på , men nu måste jag plugga -.- bye bye<3


josefin & jag :) sexy miiin O.o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0