Anden känner min släkt :'( !

Hejhej , jag fick nåt att göra tillslut :D Jag gick hem till lizette och josef var också där , först satt vi vid datan och jag lärde dom ladda ner låtar :) Sen hade vi inget att göra så vi kom på att köra anden i glaset , hade aldrig kört de så det skulle bli fett kul , för er som inte ved vad det är - man har en spelplan som är gjord för den leken och på spelplanen är det alfabetet , siffror och ja och nej rutor , sen har man ett glas och ett ljus , man värmar glaset över ljuset och säger en fråga i glaset , sen ställer man glaset upp och ner på spelplanen (start) och så sätter alla 1 eller 2 fingrar på glaset , glaset flyttas då till de svaret till frågan man ställde , t.ex om jag fråga vilken bokstav börjar min morfar på , så flyttas den troligtvis till den bokstaven utan att nån flyttar glaset , det sjuka var att jag ställde 5 frågor om vad min mamma , pappa , syrra , farmor och mormor hette , alltso deras första bokstav och det läskiga va att glaset kom på rätt bokstav varje gång , vi höll på skita på oss !XD Sen blev det rätt svar på josefs och lizettes frågor också , det var sjukt läskigt för glaset flyttades as länge ibland , och ibland fick den värsta farten från ena sidan till andra , :o Så det var en lek som är en kul grej att göra :) Men jag borde nog sova snart eftersom jag ska upp 8 -.- , men ska nog sätta på en film istl :D Bye bye <3
PS:Bilder kanske kommer senare eller imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0