You've got to pump it up :)

Hellu , nu ligger i sängen och lyssnar på Possibility, den är fett skön att lyssna på när man är trött eller nåt sånt :D haha , men idag så gick jag först till skolan , idag var det fett skön dag ! Den enda på hela veckan faktist :) Sen efter skolan drog jag hem och kollade på film , sen hade jag träning och vi simmade :) Det var fett kul för vi va bah 9 st , vi simmade bah 25 längder och sen körde vi en spring tävling i mellesta bassängen :D Haha det var jätte kul , sen så snackade vi ''skit'' om lite saker ;) Imorn så ska jag vara me carro , få se vad vi gör , hörs imorn :) <33


Kommentarer
Postat av: tönten

hhahaha ja den äger ju :D <3

2010-02-03 @ 19:11:21
URL: http://sunwalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0