Love Lockdown

Hejhej , skulle bloggat igår men glömde ;D haha så jag skriver lite vad jag gjorde igår nu istl , först vare ju skola , skit tråkigt :) Sen när jag kom hem satt jag lite vid datan , sen drog jag till lizette och där var josef också , vi satt och kollade på tv och datan sen spela vi kort också , haha det var skit kul :) Orkar inte skriva om resten av kvällen -.- ....... Men idag så vaknade jag vid 10 och jag och mamma drog till farsta , där skulle vi kolla efter en skinnjacka som jag skulle få i födelsedags present men jag ville ha en nu istl så jag fick den nu :) Halv 4 så ska jag dra till match , sista matchen i cuppen :D Men nu ska jag dra till källan ,Skriver kanske mer ikväll , bye bye <3

lizette & josef :)

jag i farsta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0