Saturday night!

Hejhej , nu ska berätta lite om dagen ;) Först hade jag träning , sen drog jag hem och duschade och fixade mej , sen vid 6 så träffades jag, myran, källan, johanna, tim och fredde vid bowlinghallen , vi åt och satt och prata :) , sen kom agnes, emelie och erica , vi började spela och jag ägde -.- :D , sen vid 9 drog agnes , erica och emelie hem och vi andra drog till granängsringen för vi skulle ta bussen , jag och myran dansade och så snurrade hon mej och jag flög rakt in i glaset i busskuren och föll rakt ner på marken ! hahaha omg vad roligt det måste sett ut , jag börja typ as garva men det gjorde fett ont i huvet -.- , men sen kom bussen och vi åkte först hem till fredrik och hämtade saker för fredrik skulle sova hos tim , sen gick vi till tim , vi kollade typ på svampbob filmen :D Haha den är så rolig :) , sen gick vi ner till tims rum och sov? det var fett mysigt för vi hade släkt och så låg vi och prata och vi var fett trötta så jag och tim somna :$ haha och dom andra tog tandkräm i tims ansikte ! Men sen vakna han och var fett konstig , han prata typ om fett skumma saker :) men sen så kom myrans mamma och hämta oss vid 1 ,bilder togs men dom bilderna vi tog hemma hos tim vill vi inte lägga ut för alla ser helt drågade ut ;S men ska försöka hitta bilder från bowlingen:) det var min lördag :) Hörs imorn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0