Snart sportlov :D!

Hejhej , snart ska jag sova för är grymt trött! Men först ska jag skriva lite om dagen, först vare skola och vi kollade på 2 filmer så vi slapp 3 lektioner :D Sen drog jag och carro till tyresö c för hon skulle köpa en mjukisdress , sen drog vi till kevin och felix och var där en stund , sen drog felix hem och då drog vi hem till tim , först satte vi på 2012 men vi fatta inget för det var ingen text så då satte vi på en annan film som jag inte kommer ihåg vad den hette :) Efter ett tag gick carro hem så det var jag , kevin och tim kvar , vi kollade klart på filmen och sådära! ;) Sen drog jag och kevin hem , imorn så ska jag och källan gå från skolan kl 2 för vi ska till ''tandläkaren'' ;) Nä men vi ska klippa oss sammtidigt ,  hennes pappa kommer att hämta oss så vi får skjuss in till stan , sen har vi träning , simmning :D Men nu ska jag nog sova , byebye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0