Sportlov fan :D

Hejhej , den här helgen har det varit fullt upp , i fredags så var det först skolan , vi hade lektioner till kl 12 sen åkte alla i 7:an till huddinge för att kolla på hockey match , kumla loosa med 5-1 XD Men sen drog jag , myran och källan hem till mej och var där en stund , sen gick vi till la flur och träffade tim och fredde där , vi åt och garvade ;D sen drog vi till statoil och köpte godis sen gick vi hem till tim , vi var där och kollade på film sen drog jag , myran och källan hem till mej för vi skulle slagga här , vi kollade på hip hip hora och jag somnade efter halva filmen -.- alltid jag ! Nästa dag kl 9 hade vi fotbolls träning , gud vad jobbigt det var för vi var as sega , men sen efter träningen drog alla hem sen så kom myran och källan hem till mej igen för vi skulle vara med tim och fredde , vi träffade dom hemma hos tim , vi kollade på film och sånt , vi slaggade där och som vanligt somna jag as tidigt :) Sen så vaknade alla typ vid 9 och vi låg kvar i sängarna typ as länge och pratade , sen åt vi frukost och så drog källan hem. Jag , myran , tim och fredde gick ut en stund för vi hade inge att göra men sen så drog alla hem , igentligen skulle vi träffats ikväll men ingen palla -.- så nu har jag skit tråkigt! Fast jag ska typ SÄTT PÅ en film ;D Lägger in en bild från i fredags , inga mer bilder togs (a)


jag & myran , ser helt sär ut ;)

ni kan få en ego bild också :)

och bara för jag har så tråkigt får ni den här cp bilden också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0