Woho :D

hellu , kom hem för en stund sen , gud vad kul det har varit :D Först så träffades alla där vid halv 7 , då gick alla in i sina bussar och vi åkte iväg :) Bussresan tog 2 och en halv timme men det gick väldigt fort eftersom vi hade så grymt kul , dom visade filmer på vägen men dom sög ;) När vi kom tid så började alla åka , jag åkte med josefin, myran & emelie typ hela tiden , men vi träffade massa andra som vi åkte med också :) Första åken gick det as bra :D Även fast det var tre år sen jag åkte (A) Men när vi skulle åka inne i skogen så gick det åt hellvette :D Först så hittade vi en bana som jag drog fröst på , det var skit brant och as många gupp så jag hoppade as mkt och hann inte svänga så jag åkte rakt in i ett träd! Haha omg vad kul det måste sett ut , men det gjorde inte så ont , sen när vi fortsatte åka i skogen så åkte myran först en bit före mej och så helt plötsligt så hade hon ramlat och jag hann inte stanna så jag flög över henne , haha omg vi började as garva :) Sen så åt vi också och åkte , jag och myran provade att man skulle hoppa på ett jätte stort hopp och landa på en jätte stor uppblåsbar madras som var flera meter hög och bred :) Gud vad läskigt det var ! Båda mina skidor flög av när jag landa (A) , Sen åkte vi hem vid 4 . Nästa år måste jag åka skidor igen :D<33


jag & myran :D <33


haha jag & josefin i liften , haha jag är cp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0