22:00

Hejhej , sry för dåligt uppdatering idag men har inte haft så mycket lust att blogga på dagen :) Först gick jag i skolan och det var grymt skönt för vi hade ''kort dag'' med as sköna lektioner , sen när jag kom hem så satt jag vid datan och lite sånna saker , sen vid kvart i 7 så kom källan och hennes pappa och hämtade mej och körde oss till tyresö simmhall, vi simmade ju förstås med vårat fotbolls lag ;) Vi simmade 30 längder + gjorde 10 min ''tramp sim'' om ni förstår vad jag menar ! Det var ilf sjukt jobbigt .  När vi hade gjort de så duschade vi och fixade oss och åkte hem :) Nu ska jag ilf kolla på new moon trorja , om jag inte ska kolla på ph :) Pöss pöss<3


bild från idag :D Jag till vänster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0