24 januari

Omg vad länge sen jag bloggade :O Men har inte haft lust dom senaste dagarna :) Men idag så har det varit sjukt kul , jag och carro åkte till erikdalsbadet vid 2 , när vi kom tid så träffade vi domar , anton , marcus och danis , vi snacka lite me dom och så , sen var det sjukt många turkar där som höll på as mkt , fick typ damp O.o! haha men sen så såg vi en pedofil! Alltso han var verkligen en riktig för han kolla typ på alla som gick förbi och gjorde typ perversa miner sen så kolla jag på han och han kolla på mej och blinka med ögat !! Jag höll på börja grina för jag blev skiiit rädd !! haha ;D Men sen så såg vi två killar som vi börja snacka med , dom var fett sociala , sen var vi med dom tills vi skulle hem , vi gick med dom till bussen och så fick vi deras nummer och så har vi bestämt att vi ska träffas i veckan och sen ska vi kolla på bio på fredag :) Kulkul . Nu ska jag börja fixa mej lite , bybye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0