31 januari

Hejhej , sorry att jag inte blogga igår kväll men hade inte tid :) Först så efter att jag fixat mej åkte jag och källan till tyresö c , där köpte jag en tröja , hårspray och en present till syster , sen när vi kom hem så satt vi bah vid datan och väntade på att alla skulle komma , vid 5 kom först några släktingar , dom åt och sen gick dom efter en timme , kl 6 så kom alla kompisar , omg vad många det var , man kunde knappt gå ut i vardagsrummet ;D Men jag och källan satt mest i våran ''grotta'' :D , men vi hade kul endå , vi gick ut några gånger för att kolla lite vad alla gjorde :) , tog typ inga bilder :S Det kanske kommer några bilder senare <3


outfit - tröjan jag köpte ;)

källan i centrum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0