Har ni hört ryktet om Morgan?

Hejhej , kom hem för typ en halv timme sen från carro :) Vid 2 så gick jag till bussen och åkte till kumla , där gick carro på och vi tog bussen till gullmars , sen åkte vi till hötorget där vi skulle så på bion , men vi kom dit typ 3 timmar innan den börja så vi gick runt i 3 timmar :o  Men sen så började den och den var faktist ganska bra , när vi åkte hem så dampa jag och carro i bussen , omg vad vi garva sönder ! :D Men när vi kom hem så gick vi hem till carro , Imorn så ska vi få typ 35 gäster !! Min syrra fyller år på söndag så hon ska typ ha fest imorn , men som tur är kommer källans familj så då kommer såklart hon också så då har jag nån att vara med :) Nu ska ni få lite bilder :)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0