Lay all your love on me

Hellu , nu tänkte jag berätta lite kort om dagen :) Jag vaknde 10 och gick ut och sprang vid halv 11 :o det var faktist inte så kallt :) Sen när jag kom hem duscha jag och sen träffade jag carro och vi drog till haninge c , köpte en tröja örhängen och ett par trosor (a) , Sen drog vi hem och satt vid datan typ resten av kvällen , nu har hon ilf gått hem , vi toh typ as många bilder på webben som ni kan få se , några av dom ilf :)

Har ni sett min snygga ipod som är åt vänster :) Det var carro som hjälpte mej med dej ! Hihi tyckte det var en rolig grej att ha , nu kan ni ilf se vad jag har för låt smak <3



och ni kanske förstår att bilderna inte är så seriösa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0