Min 8 januari

Hejhej , idag vaknade jag halv 7 , ett under att jag inte somnade om :) Efter en lång och tråkig skoldag drog jag och carro hem till mej och fixade oss lite , sen drog vi till tyresö c och där köpte carro present till hennes kusin , jätte gulliga kläder :) Sen fikade vi , när vi kom hem så var fröst jag tobbe och carro hemma hos carro , sen kom oliver och sen kom ida och sara :) Vi satt typ först vid datan sen kollade vi på american pie ;) Sen kom oliver , anton , danne och lillen och plingade på så då drog oliver och tobbe ut och ida och sara drog hem så det var bah jag och carro kvar , vi satt typ bah vid datan och gjorde lite stuffs ;D , sen drog jag hem och jag måste igentligen sova för jag ska upp halv 8 imorn :S , har träning kl 9 men ska inte träna för har ont i halsen men måste kolla på för vi ska typ snacka om vad vi ska göra i sommar och då vill jag höra , och förstås så fyller ju linnea käll 14 år :D så jag och några andra (tror jag) ska hem till henne och typ fika :) Kulkul , nu måste jag nog sova , godnatt<3
tobbe tog några kort :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0