9 juli

Hejhej , nu ska jag berätta lite om dom senaste dagarna , i tisdags så åkte jag och källan till landet och vi var där i 3 dagar , vi typ bada och sånt. Igår när vi kom hem så träffade vi myran och emelie och vi badade och sånt , sen drog källan och emelie hem så jag och myran träffade robban , robin och lucas och så körde vi fotboll på ip , sen drog vi till skrubba och träffade tobbe , danis , oliver , anton och jack , vi badade och hade de roligt :) Idag så har jag inte gjort nåt specielt , har tagit det lungt :) Imorn så ska jag först åka till stan och köpa en ny mobil , lämnade in min mobil för ett tag sen och har haft en låne mobil as länge nu , men mobilen som jag lämna in funkar tydligen inte så ska få en ny ^^ Sen efter de så ska jag träffa josefin , fett länge sen :D Men vi ska typ bada eller nåt , bye bye <3


saknar gamla klassen :) <3 (jag i orange tröja)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0