3 juni

Hellu , nu har jag precis duschat och ska snart kolla på film , men nu ska jag berätta lite om dagen , först så vare skola , det var ju sjukt soligt idag så vi satt och solade typ hela tiden, sen så gick vi till stenbadet med klassen och några hoppade i med kläder och jag och josefin badade i shorts och bh , det var fett kul :) Sen så drog jag hem och solade lite på balkongen , sen vid halv 5 drog jag till ale plan och träffade sally och julia , vi skulle ju dela ut reklam så vi åkte först till tyresö c och delade ut där , sen åkte vid till njupgränd och bollmora , sen åkte vi till sofieberg , vi var ute i 3 timmar :O Det var grymt jobbigt -.- Imorn så efter skolan ska jag och källan och till tyresö c och köpa en sak , sen så ska vi på fest ^^ Hörs imorn <3


jag innan vi hoppade i och klassen i bakgrunden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0