8 juni

Hellu , nu ska jag skriva om igår och idag , igår så åkte jag och källan till tryesö c efter skolan , vi åt på donken och gick runt lite , sen kom oskar och kribbe och vi satt och snacka . Sen drog jag och källan hem till mej och bytte om till fotbolls kläder och sen gick vi ner till ip och hade match , vi vann med 2-1 :) Idag så hade vi mentorsdag och min klass var på stenbadet , vi åt och badade och hade det kul , sen hämtade mamma mej och vi åkte till haninge c och kollade i olika affärer ,  jag skulle kolla efter nåt att ha imorn men hittade inget -.- Sen när jag kom hem träffade jag carro och vi drog ner till ip , där var massor med vänner ;) Sen drog jag hem och åt och nu ska jag duscha och sen ska jag kolla på film . Imorn så äre ju skolavslutning och sen sommarlov :D woooow , haha men vet ej om jag kommer uppdatera så mkt under sommarlovet , men skriver när jag har lust , bye bye <3


love ya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0